Monika Łapczyńska-Zygan: z Kropki Bordo do Ogilvy Action

Monika Łapczyńska-Zygan objęła stanowisko client service directora w Ogilvy Action. Wcześniej pracowała w agencjach Euro RSCG Warsaw i Kropka Bordo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako client service director w Ogilvy Action Monika Łapczyńska-Zygan będzie odpowiadać za rozwój oferty agencji oraz zespołu client service w zakresie aktywacji konsumenckich. Przede wszystkim będzie zajmować się tworzeniem efektywnych promocji konsumenckich, programów lojalnościowych, akcji fieldowych oraz działań wspierających sprzedaż.

grafika

Łapczyńska-Zygan przez ostatnie 2 lata współtworzyła i współprowadziła własną agencję marketingu zintegrowanego Kropka Bordo. Wcześniej była związana z agencją Euro RSCG Warsaw. W branży reklamowej pracuje od 11 lat, w tym czasie realizując projekty dla firm takich jak m.in. US Pharmacia, Aviva, ING, Wedel, Nutricia, Nestlé i Storc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji