Prawie 320 tys. widzów - taką średnią oglądalnością może pochwalić się za ubiegły miesiąc program „Kropka na i”. To wzrost od listopada ub. r. prawie o 100 tys., a w porównaniu do grudnia 2006 o 20 tys. - wynika z danych sporządzonych dla „Wirtualnemedia.pl” przez AGB Nielsen Media Research.
Description (grouped)ChannelMonthAMRSHR %KROPKA NAD I /PROG.PUB./TVN24November2341981,43%KROPKA NAD I /PROG.PUB./TVN24December3006861,89%KROPKA NAD I /PROG.PUB./TVN24January3178501,89%
Wyniki w grupie 16-49.
Description (grouped)ChannelMonthAMRSHR %KROPKA NAD I /PROG.PUB./TVN24November664990,94%KROPKA NAD I /PROG.PUB./TVN24December769671,15%KROPKA NAD I /PROG.PUB./TVN24January1043911,48%
Program oglądają głównie mężczyźni. AFFADH %PłećMężczyźni10952,74% Kobiety9147,26%Wiek4- 9 201,22% 10- 1560,50% 16 - 19261,63% 20 - 24151,35% 25 - 29100,84% 30 - 34261,98% 35 - 39503,28% 40 - 44674,51% 45 - 4923118,70% 50 - 541129,27% 55 - 5917612,23% 60+24644,49%Wlk.miastaWieś2610,13% < 50 tys.13432,20% 50-100 tys.1119,87% 100-200 tys.28422,76% > 200 tys.12225,04%ZawódTop management22217,90% Pracownicy szczebla średniego13416,18% Pracownicy fizyczni i rolnicy193,65% Emeryci19951,87% Inne3010,40%WykształceniePodstawowe5324,13% Średnie15245,11% Wyższe27029,04% Inne121,72%

Wywiady Moniki Olejnik na antenie TVN24 od poniedziałku do czwartku o 20:00.











