Monika Płaczkowska w międzynarodowej agencji marketingu sportowego Sportvalue (wcześniej pod nazwą Sportfive Poland) pracowała jako commercial partnerships director. Wcześniej pełniła funkcję partnership managera. Łącznie spędziła w firmie cztery lata. Informację o odejściu Płaczkowskiej ze Sportvalue jako pierwszy podał Sportmarketing.pl.
W ostatnich latach Monika Płaczkowska zajmowała się sponsoringiem na rynku polskim i zagranicznym. Wcześniej Płaczkowska pracowała na stanowisku general marketing and sponsorship managera w LV Bet. Dwukrotnie znalazła w zestawieniu najbardziej wpływowych kobiet polskiego sportu według sportmarketing.pl – na miejscach 37. i 44.
Sportfive Poland zmieniło nazwę na Sportvalue
W czerwcu informowaliśmy o zmianie nazwy agencji ze Sportfive Poland na Sportvalue. Za zmianą stał wykup menedżerski. Agencję przejął jej szef Tomasz Rożenek, dotychczasowy dyrektor zarządzający Sportfive Poland (od 2022 roku).

Przejął 100 proc. udziałów w spółce Sportfive Poland od dotychczasowego udziałowca, Sportfive Germany GmbH. W praktyce oznaczało to przejście agencji w polskie ręce, z zachowaniem ciągłości operacyjnej i zespołowej. Rożenek podkreślił, że dzięki tej zmianie agencja zyskała większą niezależność operacyjną.











