Monitoring grup dyskusyjnych

Media Explorer monitoruje grupy dyskusyjne w internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Media Explorer poszerzył ofertę kompleksowego monitoringu mediów o usługę monitoringu internetowych for i grup dyskusyjnych. Autorski system umożliwia poznanie opinii Internautów na temat firmy, instytucji, produktu czy usługi.

Rola Internetu w kształtowaniu polityki informacyjnej firm i instytucji wzrasta. Coraz częściej wybierając produkt czy usługę użytkownicy sieci zasięgają opinii innych Internautów. Biorąc pod uwagę fakt, że z Internetu korzysta coraz więcej osób, grupy dyskusyjne stają się potężnym źródłem wiedzy na temat marek. Firma Media Explorer opracowała nowoczesny system monitorujący opinie, pojawiające się na forach dyskusyjnych.

"Postawiliśmy sobie za cel stworzenie narzędzia, które charakteryzuje szybkość przeszukiwania treści i przejrzysta prezentacja wyników. Dlatego firmy korzystające z usług Media Explorer mogą precyzyjnie określić zakres oraz tematykę monitoringu. Nowe rozwiązanie jest również odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie wśród naszych klientów na tego typu usługi" - powiedział Piotr Harwas współwłaściciel Media Explorer.

Autorski program Media Explorer umożliwia monitoring grup dyskusyjnych zgodnych ze standardowym protokołem news, Usenet'u oraz grup dyskusyjnych w największych portalach internetowych, takich jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl oraz gazeta.pl. Klient definiuje listę monitorowanych fraz oraz zakres tematyczny monitorowanych grup. Frazy te nie muszą być dokładne, co do znaku - umożliwia to śledzenie słów w formie odmienionej. (np. hasło "Klient", zaś w dyskusji pojawia się słowo "Klienta, Klientowi" itp.). System monitorujący dokonuje cyklicznego, automatycznego przeglądu wybranych grup dyskusyjnych. Po zakończeniu każdego przeglądu generuje raport w formie e-mailowej. W raporcie znajdują się opinie zawierające monitorowane frazy wraz z informacjami o nich (grupa dyskusyjna, autor opinii, data i godzina nadania). Media Explorer jest jedyną instytucją w Polsce wśród firm zajmujących się profesjonalnym monitorowaniem mediów, która posiada takie narzędzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii