Monster Media Group będzie sprzedawać reklamy w serwisach Grupy Nokaut

Biuro reklamy Monster Media Group będzie zajmować się sprzedażą powierzchni reklamowej serwisów Grupy Nokaut: Nokaut.pl, SklepyFirmowe.pl i Bazarek.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Monster Media Group będzie sprzedawać reklamy w serwisach Grupy Nokaut

- Przekonało nas zdecydowane i konkretne działanie Monster Media Group, która w krótkim czasie stworzyła ciekawy i sprawny zespół sprzedażowy - tłumaczy podjęcie tej współpracy Dariusz Zaremba, członek zarządu Grupy Nokaut.

- Grupa Nokaut to partner, który jest nam kompetencyjnie niezwykle bliski, ponieważ posiadamy serwisy e-commerce - takim jest Pewex.pl czy Stylowi.pl, społecznościowy serwis lifestyle’owy inspirujący użytkowników do aktywności zakupowych; dodatkowo działamy w obszarze rozrywki, a te dwa obszary bardzo mocno się przenikają. Docieramy do zbliżonych grup użytkowników, możemy więc przygotować jedną, spójną tematycznie ofertę reklamową - dodaje Sebastian Leśniak, wiceprezes Monster Media Group.

Biuro reklamy Monster Media Group działa od kwietnia br., po tym jak firma zakończyła współpracę z siecią Evolution Media Group (więcej na ten temat).

W marcu br. strony Grupy Nokau zanotowały 1,71 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele