Reklama opowiada o tym, że istnieje wiele powodów, by szukać nieruchomości - dla jednych jest to chęć zmiany przestrzeni, dla innych decyzja o zamieszkaniu poza miastem lub bliżej rodziny.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/morizon-pl-pomozemy-ci-znalezc-m-reklama-opinie-tyle-ogloszen-ze-jest-w-czym-wybierac-to-jest-gratka ##
Anita Lipnicka śpiewa w reklamie Morizon.pl
Film rozpoczyna refren “Piosenki księżycowej”, ze słowami "Kiedyś znajdę dla nas dom…" zespołu Varius Manx. Jest to pierwsze wykorzystanie tego utworu w kampanii reklamowej - specjalnie dla serwisu Morizon.pl Anita Lipnicka nagrała jego nową wersję.

- Postanowiliśmy sięgnąć po “Piosenkę księżycową” ponieważ jest to utwór, który podkreśla pozytywne emocje obecne w trakcie podejmowania decyzji o zmianie mieszkania lub domu. Słowa piosenki można potraktować dosłownie jako opowieść o poszukiwaniu własnego miejsca na świecie. To ballada obok której trudno przejść obojętnie - mówi Jarosław Święcicki, prezes zarządu Grupy Morizon-Gratka.
Reklamy z hasłem „znajdź swój dom” będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych - m.in.: w TVN, Polsacie, kanałach tematycznych TVP, YouTube, Facebooku, w Onet.pl i czołowych serwisach internetowych. Poprzez długofalowe działania reklamowe Morizon.pl planuje dotrzeć do szerokiego grona osób aktywnie szukających nieruchomości, ale też do tych, którzy dopiero planują rozpoczęcie poszukiwań.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gratka-k2-precise ##
K2 Create odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej spotów do telewizji oraz digitalu. Z kolei K2 Precise przeprowadzi zasięgową kampanię obejmującą zarówno media offline (TV) jak i digital (YouTube, social, programmatic).
Spot wyreżyserował Maciej Bieliński.











