Morliny wprowadzają na rynek kiełbaski Franki

Ruszyła kampania reklamowa promująca nowość produktową marki Morliny (Animex) - kiełbaski śniadaniowe Franki. Działania pod hasłem „Kiełbaski Franki, podbijają poranki. Konkretnie, do syta i po męsku” przygotowała agencja Publicis i Human ark.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot, którego bohaterami są spersonifikowane kiełbaski, przedstawione jako członkowie wojskowej formacji. "Uwielbiam ten zapach o poranku" - mówi jedna z kiełbasek.

Kampania będzie realizowana w telewizji (kanały należące do grup TVP i TVN), internecie oraz w miejscach sprzedaży.

Publicis DWL przygotowała działania prowadzone w internecie, w oparciu o stworzone w tym celu krótsze formaty umieszczone na fanpage’u marki Morliny oraz na YT. Spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk. Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human ark.

Morliny Franki dostępne są w sprzedaży w trzech wariantach - wieprzowym, drobiowym i białym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"