Mosso rozpoczyna współpracę z agencją Washing Machine

Pod hasłem „Niech mayo co kochają” ruszyła kampania świąteczno-karnawałowa majonezów Mosso, marki należącej do japońskiej firmy Kewpie Corporation, która stawia na wysoką jakość produktów oraz innowacyjną komunikację.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mosso rozpoczyna współpracę z agencją Washing Machine

Storytelling marki w odróżnieniu od konkurencji nie odwołuje się wyłącznie do tradycyjnej formy spożywania majonezu – na święta Bożego Narodzenia przede wszystkim jako dodatku do warzywnej sałatki. 

Nowym kierunkiem strategicznym marki są „Niezliczone wrażenia dla podniebienia”. Marka chce być przewodnikiem w świecie niekończących się doznań smakowych. Jeśli sałatka - to nie tylko ta tradycyjna warzywna. Jeśli kanapka - to taka, którą zjemy z rozkoszą, a jak frytki to po belgijsku, z majonezem.

Celem przekazu - inkluzywność

Założeniem kampanii jest inkluzywność. Choć komunikacja targetowana jest głównie do młodszej grupy, to tak aby z jej pomocą dotrzeć także do starszego pokolenia. Hasło „Niech mayo co kochają” kierowane jest do zetek i millenialsów, ale ma brzmieć także „swojsko” dla xów i bumerów.

Jednym z głównych celów kampanii jest dalsze budowanie świadomości marki Mosso. Dlatego logo marki stało się bazą do zaprojektowania kampanijnego KV. Jego głównym motywem jest logomania nawiązująca do tradycji budowania kreacji wokół brandu przez luksusowe marki modowe. Mosso, poprzez zastosowanie tej formy graficznej ma kojarzyć się z wyjątkowymi i inspirującymi produktami w kategorii sosy, majonezy, musztardy, chrzany.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje głównie województwa mazowieckie i podlaskie. Realizowana jest w kanałach digital (display, mobile, video, Google i Meta, rich media), DOOH, digital indoor, a jej przedłużeniem są materiały POS w miejscach sprzedaży.

Strategię komunikacji oraz kreację kampanii przygotowała agencja kreatywna Washing Machine. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada hi Grupa. Po stronie Mosso - opiekę nad kampanią sprawuje Edyta Wuszter. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję