Mother dla AB Inbev

Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev przekazała agencji Mother globalny budżet reklamowy marki piwa Beck's.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu wspólnie startowały biura Mother z Londynu i Nowego Jorku. Pokonały one inne, nie ujawnione z nazwy agencje. Wartość budżetu szacuje się na ponad 35 milionów euro.

Od sierpnia 2009 roku markę Beck's obsługiwał holding Publicis Groupe (Publicis New York i Publicis Modem East jako agencje wiodące), który przejął obowiązki od agencji Lowe London (zrezygnowała z budżetu).

Mother obecnie obsługuje także globalny budżet reklamowy Stella Artois - innej marki piwa należącej do AB Inbev.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"