W kampanii Krzysztof Zalewski, Ola Adamska oraz Kasia „Kasix” Paciorek są przedstawiane jako wyjątkowe osobistości ze świata popkultury, które z realizują swoje marzenia oraz potrafią inspirować młodych ludzi.
Zalewski pod hasłem „Odważ się” prezentuje w reklamach niebieski model smartfona Motorola edge 40 neo. - Naprawdę wierzę w to, że jeśli odważysz się zrobić pierwszy krok z czystym sercem i z dobrą, czystą intencją, to wszechświat pomoże Ci w realizacji Twoich planów - podkreśla w komunikacie prasowym.

Kasix ma reprezentować determinację oraz mocny, indywidualny styl - pod hasłem „Zaryzykuj” przedstawia czarną wersję kolorystyczną promowanego smartfona. Natomiast Ola Adamska została połączona ze sloganem „Odkryj siebie” i miętowym kolorem modelu Motorola edge 40 neo.
Motorola podkreśla, że kampania ma natchnąć młode osoby do odkrywania pokładów tego, co kryje się w każdym z nas: odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie.

Akcja obejmuje przede wszystkim internet, m.in. w mediach społecznościowych. Stronę fotograficzną kampanii i zdjęcia jej bohaterów przygotował fotograf Łukasz Dziewic, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Tigers, za działania PR - agencja Rumour, natomiast za zakup mediów - agencja Assembly.











