Bohaterami kampanii Motoroli są dzieci marzące o pracy w zawodzie strażaka i policjanta. Firma dzięki wywołaniu pozytywnych skojarzeń z dzieciństwa chce zachęcić młodych programistów do pracy w Motoroli, która tworzy oprogramowanie dla służb bezpieczeństwa.
- Systemy i aplikacje, które powstają w krakowskim oddziale Motorola Solutions służą policjantom i strażakom na całym świecie. Przy tak szerokim rynku pracy IT, jaki mamy w Krakowie, warto mówić o tym, co wyróżnia. A nasi pracownicy doceniają nie tylko różnorodność projektów i technologii nad którymi pracują, ale i cel, któremu to służy - komentuje Dagmara Kaczmarek, odpowiadająca za komunikację w Motorola Solutions.
W ramach działań w outdoorze, zainteresowani kandydaci za pomocą aplikacji Shazam mogą zeskanować grafiki z plakatów, które przekierowują na serwis rekrutacyjny Motoroli.

Kampania prowadzona jest także we współpracy z serwisami online krakowskiego dodatku „Gazety Wyborczej” oraz branżowego magazynu „Programista”. Kandydaci po kliknięciu w reklamę w wymienionych serwisach przekierowani zostają na stronę Motoroli (gdzie mogą zostawić CV), a w nagrodę otrzymują prenumeratę danego wydania online. Za koncepcję kreatywną, przygotowanie nowej wersji strony internetowej Motoroli oraz działania z mediami odpowiedzialna jest agencja PR Inspiration. Kampanię wspiera komunikacja w mediach społecznościowych na kanałach Motoroli.
Kampania potrwa do końca lipca.











