Motorola rekrutuje programistów w nowej kampanii „A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem?”

Motorola Solutions wystartowała z nową kampanią zachęcającą programistów do pracy w firmie pod hasłem „A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem?”. Akcja obejmuje działania outdoorowe na terenie Krakowa, reklamy online i komunikację w social media. Za linię kreatywną kampanii, działania w internecie oraz współpracę z mediami odpowiada agencja PR Inspiration.

km
km
Udostępnij artykuł:
Motorola rekrutuje programistów w nowej kampanii „A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem?”

Bohaterami kampanii Motoroli są dzieci marzące o pracy w zawodzie strażaka i policjanta. Firma dzięki wywołaniu pozytywnych skojarzeń z dzieciństwa chce zachęcić młodych programistów do pracy w Motoroli, która tworzy oprogramowanie dla służb bezpieczeństwa.

- Systemy i aplikacje, które powstają w krakowskim oddziale Motorola Solutions służą policjantom i strażakom na całym świecie. Przy tak szerokim rynku pracy IT, jaki mamy w Krakowie, warto mówić o tym, co wyróżnia. A nasi pracownicy doceniają nie tylko różnorodność projektów i technologii nad którymi pracują, ale i cel, któremu to służy - komentuje  Dagmara Kaczmarek, odpowiadająca za komunikację w Motorola Solutions.

W ramach działań w outdoorze, zainteresowani kandydaci za pomocą aplikacji Shazam mogą zeskanować grafiki z plakatów, które przekierowują na serwis rekrutacyjny Motoroli.

grafika
grafika

Kampania prowadzona jest także we współpracy z serwisami online krakowskiego dodatku „Gazety Wyborczej” oraz branżowego magazynu „Programista”. Kandydaci po kliknięciu w reklamę w wymienionych serwisach przekierowani zostają na stronę Motoroli (gdzie mogą zostawić CV), a w nagrodę otrzymują prenumeratę danego wydania online.  Za koncepcję kreatywną, przygotowanie nowej wersji strony internetowej Motoroli oraz działania z mediami odpowiedzialna jest agencja PR Inspiration. Kampanię wspiera komunikacja w mediach społecznościowych na kanałach Motoroli.

Kampania potrwa do końca lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela