Motorola Xoom: Wszystko, co powinien mieć tablet

W telewizji i out-of-home rozpoczęła się kampania reklamowa tabletu Motorola Xoom. Akcję pod hasłem „Wszystko, co powinien mieć tablet” przygotowały firmy Ogilvy Action, Redworks i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Motoroli Xoom w atrakcyjny wizualnie sposób prezentuje design i kluczowe funkcje tego tabletu, trafiającego właśnie do sprzedaży w Polsce. Przekaz pod hasłem „Motorola Xoom. Wszystko, co powinien mieć tablet” informuje m.in., że urządzenie to pierwszy na świecie model w tej kategorii z systemem operacyjnym Google Android 3.0 (Honeycomb).

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca lipca - obejmuje telewizję (billboard sponsorski przed „Szkłem Kontaktowym” w TVN 24) oraz out-of-home (materiały na lotnisku Okęcie, nośniki w Business Centers). Adaptacją kreacji out-of-home oraz koncepcją i nadzorem nad produkcją billboardu sponsorskiego zajęła się agencja Ogilvy Action, spot został wyprodukowany przez firmę Redworks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia