Mowi planuje kampanię telewizyjną „Salmon is good. Mowi is goodness”

15 kwietnia ruszy telewizyjna kampania reklamowa dostawcy łososia i owoców morza Mowi (dawniej Marine Harvest). Działania pod hasłem „Salmon is good. Mowi is goodness” koordynuje dom mediowy Codemedia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mowi planuje kampanię telewizyjną „Salmon is good. Mowi is goodness”

Kampania „Salmon is good. Mowi is goodness”, rozpoczęta w kwietniu, koncentruje się na promocji łososia jako zdrowego produktu, który można przyrządzić na obiad czy przekąskę.

Kampania telewizyjna wystartuje 15 kwietnia. Promocja obejmie także prasę lifestylową i działania w social mediach (Facebook i Instagram).

Elementem kampanii są także degustacje dań z łososiem Mowi w popularnych GoodTruckach zlokalizowanych w okolicach biurowców w różnych miastach Polski. Zostaną one wzmocnione komunikacją w social mediach.

W kolejnych etapach kampanii przewidziane są działania z zakresu digital we współpracy z twórcami takimi jak Olga Smile, Po Prostu Pycha, Poezja smaku i Magiczny Składnik oraz kampania outdoorowa.

Codemedia jest odpowiedzialna za koordynację kampanii, planowanie i zakup mediów w telewizji, jak również za współpracę z influencerami, produkcję materiałów wideo, outdoor, reklamy w prasie oraz czaty kulinarne i konkursy.

Za aktywacje w GoodTruckach, lokalizacje i przygotowanie materiałów ATL, BTL i online na rynek polski odpowiada agencja Ten Zacharski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"