Kampania „Mówią na mieście" przekonuje do obniżania rachunków za prąd z platformą MAM i innogy Polska

W ramach kampanii „Mówią na mieście" twórcy przekonują do korzystania z platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM. Akcja jest realizowana wspólnie ze sprzedawcą energii elektrycznej innogy Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kampania „Mówią na mieście" przekonuje do obniżania rachunków za prąd z platformą MAM i innogy Polska

Kampania skierowana jest do mieszkańców Warszawy, potrwa do połowy października. Obejmuje reklamę na billboardach, spoty radiowe (m.in. w RMF Classic Warszawa, chillizet Warszawa, RMF Maxxx), działania digitalowe (Google, serwisy horyzontalne, social media) oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży.

Ponadto, w ramach działań przygotowano publikację „Energetycznego przewodnika po Warszawie”. Znalazły się w nim zarówno miejsca znane turystom i mieszkańcom, jak i te mniej oczywiste, m.in.: Centrum Nauki Kopernik, Teatr Wielki Opera Narodowa czy też Hala koszyki, Disco VR, Interaktywne Muzeum Flipperów „Pinball Station” oraz Wrotkarnia Roller Disco. Przewodnik będzie można pobrać na urządzenia mobilne ze strony centrum prasowego platformy MAM. Będzie promowany także w mediach lokalnych i serwisach społecznościowych.

Dostawcą billboardów na terenie Warszawy oraz w metrze, na których będą wyświetlane kreacje reklamowe, jest firma Ströer Digital Operation.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"