MOYA debiutuje na Spotify

Sieć stacji paliw MOYA uruchomiła oficjalny profil na Spotify, by budować silniejsze więzi z klientami, towarzysząc im m.in. podczas podróży samochodem, i dotrzeć z marką do nowych klientów. W aktualnej kampanii zachęca do włączenia zimowych, pozwalających poczuć magię świąt, hitów z playlisty „MOYA droga na święta".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MOYA debiutuje na Spotify

Za wprowadzenie MOYA na platformę streamingową Spotify i realizację kampanii promującej profil odpowiadają należące do Grupy IPG Mediabrands agencje UM (współpracująca z MOYA w obszarze strategii oraz planowania i zakupu mediów) i Kinesso. Zespół tej drugiej agencji stworzył playlistę i kreacje, prowadzi kampanię na Spotify i na Facebooku, wspiera również klienta w realizacji działań na stacjach MOYA (kody Spotify na paragonach, materiały POS) i w komunikacji kierowanej do pracowników sieci.

- Obecnie coraz częściej włączamy Spotify w samochodzie i słuchamy muzyki, jaką lubimy. Według danych Kantar, Spotify jest trzecim w Polsce medium audio w grupie 16-55, a wśród Gen Z nawet pierwszym. W okresie świątecznym na popularności zyskują playlisty świąteczne. W ostatnim tygodniu w top 10 najczęściej streamowanych piosenek w Polsce 7 to przeboje świąteczne, każda powyżej 1 milionów odsłuchań. Playlista Moya droga na Święta – Hity od Stacji Moya jest miłym prezentem dla użytkowników Spotify Free i Premium – wskazuje Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify sales lead w Aleph Group. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"