„Mozaika przygód” - Cersanit promuje się wśród sprzedawców

Rusza program partnerski Grupy Cersanit skierowany do sprzedawców. Akcję pod hasłem „Mozaika przygód” przygotowała agencja Albedo Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętym właśnie programie partnerskim Grupy Cersanit sprzedawcy detaliczni mogą zdobywać punkty, a następnie wymieniać je na premie pieniężne – przelewane na specjalne karty płatnicze – lub nagrody, m.in. wyjazd do Laponii. Celem akcji pod hasłem „Mozaika przygód” jest wsparcie sprzedaży produktów Cersanit i Opoczno. W programie wykorzystywane są specjalny serwis internetowy, katalog, mailingi, infolinia, a także system SMS-owy udzielający automatycznych odpowiedzi na niektóre pytania związane z bieżącym uczestnictwem.

grafika

„Mozaika przygód” jest zaplanowana do końca bieżącego roku. Akcję przygotowała i wdrożyła agencja Albedo Marketing, która zdobyła to zlecenie w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów