Kampania home.pl podkreśla, że klienci tej firmy nie muszą być ekspertami IT, by bezproblemowo funkcjonować w internecie. Wynika to z faktu, że home.pl zapewnia profesjonalne usługi hostingowe, dzięki czemu osoby korzystające z tej oferty mogą poświęcić swój czas na coś innego, np. hobby.
Celem akcji pod hasłem „Możesz mieć inne pasje niż hosting” jest budowanie nowego wizerunku home.pl opartego na niezawodności i równowadze. Nowa strategia marki została oparta m.in. na wynikach badań marketingowych, których przedmiotem były preferencje użytkowników usług hostingowych, drivery decyzji zakupowych oraz postrzeganie home.pl.

Obecne działania reklamowe są prowadzone w prasie (głównie tygodniki opinii, magazyny komputerowe, męskie, lifestyle’owe i hobbystyczne) oraz internecie. Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych na potrzeby tej akcji zajęła się Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz, która opracowała również nową strategię komunikacyjną home.pl.












