„Możliwości są po to, żeby je mnożyć!” - BZ WBK promuje karty kredytowe

Ruszyła kampania Banku Zachodniego WBK zachęcająca do korzystania z kart kredytowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Możliwości są po to, żeby je mnożyć!”, przygotowały i realizują agencja John Pitcher i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Możliwości są po to, żeby je mnożyć!” - BZ WBK promuje karty kredytowe

Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, że używanie karty kredytowej nie oznacza cyklu zadłużeń i odsetek, tylko daje nowe możliwości przy codziennych płatnościach.

Obecny etap akcji obejmuje m.in. eventy w miejscowościach nadmorskich oraz konkurs na stronie bzwbk.pl/mozliwosci, w którym należy wypełnić test sprawdzający, czy potrafi się mnożyć możliwości, a do zdobycia są nagrody pieniężne oraz podwójne bilety lotnicze do Lizobony.

Pod koniec wakacji wystartuje rozbudowana platforma lojalnościowa, w ramach której będzie można otrzymywać bilety na koncerty i inne wydarzenia kulturalne. Akcja będzie reklamowana we współpracy z gwiazdami muzyki i sportu.

grafika

Cała akcja potrwa do stycznia przyszłego roku. Za jej strategię i kreację oraz realizację działań w internecie i eventów odpowiada agencja John Pitcher, która pozyskała to zlecenie w przetargu (nazw pozostałych startujących w nim agencji nie podano).

Obsługą BZ WBK w zakresie planowania i zakupu mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji