MRM/Momentum wspiera kampanie "Strefy Plus"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja MRM / Momentum przygotowała cykl działań wspierających wprowadzenie nowej usługi "Strefa Plus" przez operatora telefonii komórkowej Plus GSM. Agencja specjalizująca się w zakresie marketing services przygotowała elementy kampanii BTL oraz layout ogłoszenia prasowego.

Celem prowadzonych działań jest zwrócenie uwagi obecnych i potencjalnych klientów sieci na nową usługę – Strefę Plus, umożliwiającą aktywację specjalnej własnej strefy, z której abonent Plusa może wykonywać tańsze połączenia, głównie z numerami stacjonarnymi.

Do zadań agencji MRM / Momentum należało zaprojektowanie logotypu i wizualnych elementów kampanii oraz kreacja i produkcja materiałów informacyjnych: plakatu, broszury i ulotki, rozprowadzanych w salonach i sklepach firmowych Plus GSM.

Na wszystkich materiałach BTL wykorzystano elementy wizualne związane z kampanią z wiodącym motywem specjalnej strefy otaczającej abonenta sieci.

Działania MRM / Momentum były uzupełnieniem kampanii ATL obejmujące spoty telewizyjne przygotowane przez agencję reklamową McCann-Erickson.

MRM/Momentum należy do międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies. Szefem MRM/Momentum w Polsce jest Igor Kaleński, który od września 2002 roku obejmując stanowisko Managing Directora przeprowadzał reorganizację agencji. MRM/Momentum świadczy usługi w następujących obszarach takich jak doradztwo strategiczne, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży, field marketing, merchandising, sales support, event marketing i sponsoring.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska