To już kolejny projekt jaki agencja realizuje w ramach współpracy z Grupą Maspex Wadowice. MSLGROUP opracowała strategię komunikacji marki, opartą na dalszych działaniach podkreślających unikalność produktową Malmy – makaronów najwyższej jakości, którą potwierdzają Włosi – koneserzy kuchni makaronowej. W kampanii, prowadzonej przez MSLGROUP, biorą udział dwaj blogerzy kulinarni z kuchni Dantego, którzy z powodzeniem łączą pasję kulinarną, realizowaną w praktyce, z prowadzeniem bloga oraz organizowaniem kulinarnych spotkań, podczas których w oryginalny sposób przedstawiają tajniki włoskiej kuchni.
Za realizację spotów filmowych w ramach kampanii odpowiada reżyser Maria Zbąska, a za część produkcyjną - Dariusz Mięsak z Floty Filmowej.
Zachęcamy do zapoznania się z pierwszym ze spotów zrealizowanych w ramach kampanii, który w ciągu tygodnia osiągnął sto osiemdziesiąt tysięcy odsłon:

https://www.youtube.com/watch?v=d94RJB3ovAE
Making off z realizacji nagrania:
https://vimeo.com/120668248

dostarczył
infoWire.pl











