SocialNation to narzędzie, które pozwala na identyfikację liderów opinii oraz mierzenie zasięgu dotarcia wśród użytkowników najbardziej popularnych kanałów SocialMedia na całym świecie. To lista ciekawych osób do subskrypcji – nie ma tu fanpage’y, tylko personalne profile. Dzięki podziałowi na kraje i kategorie w niedługim czasie będziemy mogli dotrzeć do liderów opinii w wybranym temacie i wybranym kraju. SocialNation działa na zasadzie crowdsourcingu, co oznacza że sami możemy umieścić w nim swój profil, lub profile osób które obserwujemy w sieci. Każda wymieniona osoba może po autoryzacji samodzielnie edytować swój profil.
Dostępne w sieci rankingi i zestawienia liderów opinii są albo lokalne, albo dotyczą głównie rynku amerykańskiego. SocialNation ma wymiar lokalny, a dzięki wsparciu MSLGROUP na całym świecie stanie się narzędziem globalnym – komentuje Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP Poland

SocialNation to projekt zrodzony z potrzeby. Interesując się montażem wideo, chciałem dodać sobie do śledzenia na portalach społecznościowych najpopularniejsze osoby, które zajmują się tym tematem. Brakowało mi miejsca, gdzie mógłbym wybrać sobie kategorię, która mnie interesuje i zwyczajnie w ciągu kilku klików rozpocząć śledzenie osób, które mogą być autorytetem w interesującej mnie dziedzinie. – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. Potrzebę takiej usługi jak SocialNation sygnalizowały też ciągłe zapytania od klientów Brand24, którzy potrzebowali list wpływowych osób, w tematach kluczowych dla ich biznesu. Tak zrodził się pomysł na SocialNation.
Polska jest pierwszym krajem, w którym startuje SocialNation. Do końca roku narzędzie będzie wprowadzone w ponad 30 krajach świata.
Więcej na: http://socialnation.us

dostarczył
infoWire.pl











