MTV Polska i sieć H&M ze wspólną akcją promocyjną

MTV Polska oraz sieć H&M organizują wspólny konkurs. Jego uczestnicy mogą wygrać m.in. bilety na londyński koncert Beyonce.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

W konkursie mogą wziąć udział osoby, które zrobią zakupy w dowolnym sklepie sieci H&M oraz kreatywnie opiszą, dlaczego chcą się wybrać na koncert Beyonce. Do wygrania jest 10 wycieczek do Londynu, na które można zaprosić dwoje przyjaciół. W stolicy Wlk. Brytanii będzie można zrobić zakupy w sklepie H&M, zwiedzić miasto oraz 30 kwietnia wziąć udział w koncercie Beyonce.

Dodatkowo organizator przygotował dla 150 osób karty upominkowe na zakupy w H&M. W akcję zaangażowana jest Patricia Kazadi, która będzie towarzyszyła zwycięzcom konkursu w Londynie.

Akcji towarzyszy kampania, w ramach której na antenie MTV Polska, Comedy Central Polska,  TVN i TVN7, w internecie oraz na Facebooku emitowane są spoty z udziałem bloggerów modowych.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział MTV Polska w rynku w marcu br. wyniósł 0,07 proc. (więcej na ten temat).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"