To drugi w historii wynik show. Najwięcej widzów – 4,348 mln osób – przyciągnął finał pierwszej edycji. Został on jednak nadany w innym paśmie – w niedzielę o 20.00 i zanotował mniejszy udział w rynku – 26,64 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Średnia oglądalność piątej edycji show po dwóch odcinkach wynosi 3,72 mln widzów. TVN jest zdecydowanym liderem rynku, wyprzedzając Dwójkę emitującą filmy fabularne (2,35 mln widzów i 16,9 proc. udziału) oraz Jedynkę (2,23 mln widzów i 16,08 proc. udziału).
Program dla TVN produkuje Mastiff Media Polska. W jury zasiadają Agustin Egurrola,Michał Piróg oraz od tej edycji – aktorka Anna Mucha. Do końca marca stacja będzie emitować odcinki castingowe, programy na żywo zaplanowano na kwiecień.












