MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw w przetargu POT na kampanię promującą Polskę

Agencje MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw złożyły oferty w przetargu Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację odsłonowej kampanii zasięgowej promującej Polskę jako destynację turystyczną.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw w przetargu POT na kampanię promującą Polskę

Budżet, jaki na realizację tych działań chce przeznaczyć POT wynosi dokładnie 295,5 tys. zł brutto. MullenLowe MediaHub złożyła ofertę z ceną 98,4 tys. zł, a Mediaplus Warsaw – z kwotą 206,8 tys. zł.

Celem zaplanowanej kampanii jest wzrost postrzegania Polski jako destynacji turystycznej wśród osób, które wcześniej odwiedziły Węgry lub Czechy albo szukają ofert turystycznych w tych krajach. Działania mają zostać zrealizowane w okresie od sierpnia do października br.

Mają obejmować reklamy w tzw. serwisach bookingowych w takich krajach, jak Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Holandia i Austria.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"