MullenLowe MediaHub partnerem Criteo

Dom mediowy MullenLowe MediaHub dołączył do grona partnerów Criteo w ramach programu Criteo Partners. Agencja dzięki platformie Criteo będzie mogła realizować kampanie m.in. w oparciu o działania Machine Learning oraz zaawansowany remarketing dynamiczny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub partnerem Criteo

Program Criteo Partners to inicjatywa mająca na celu rozwój i zwiększenie współpracy z agencjami oraz wymianę wiedzy z zakresu realizacji kampanii digital. 

- Nowoczesne technologie i wiedza są dla nas kluczowe w rozwoju i budowaniu przewagi rynkowej dla naszych klientów. Współpraca z Criteo jest jednym z wielu kroków jakie zaplanowaliśmy sobie na ten rok. Mamy nadzieje że przyniesie nam i naszym klientom wymierne rezultaty - komentuje Łukasz Kowalczyk, head of programmatic w MullenLowe MediaHub.

MullenLowe MediaHub obsługuje m.in. ING Bank Śląski, Decathlon, Vision Express, CCC, Telepizzę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"