MullenLowe MediaHub z kolejnych zleceniem od WSP Społem

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał kolejny przetarg WSP Społem. Do grona marek tej firmy obsługiwanych przez agencję dołączyły teraz musztardy oraz keczupy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub z kolejnych zleceniem od WSP Społem

Po dwóch kolejnych wygranych przetargach WSP Społem, MullenLowe MediaHub wygrywa po raz trzeci i poszerza portfolio obsługiwanych marek - do Majonezu Kieleckiego dołącza Musztarda Kielecka oraz Ketchup Kielecki.

MullenLowe MediaHub jest odpowiedzialny za przygotowanie planu komunikacji w digitalu (video/VOD) i prasie oraz zakup powierzchni reklamowej.

Kampania digitalowa rozpoczęła się 14 czerwca i potrwa do 18 lipca, działania w prasie ruszyły z początkiem miesiąca.

Zespołem dedykowanym do realizacji projektu kieruje Piotr Michalak, head of digital client service MediaHub.

Firmy nie podają o szczegółach przetargu. Nie informują też, na jak długo zawarły umowę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"