Przychody krajowe MullenLowe Warsaw zwiększyły się w ub.r. z 14,16 do 16,39 mln zł, a te z zagranicy zmniejszyły się z 3,23 do 2,68 mln zł.
Agencja realizuje usługi z zakresu strategii, kreacji i produkcji kampanii ATL, BTL i internetowych. W ub.r. jej klientami były m.in. Delikatesy Centrum, Tchibo Exclusive, Maybelline New York, Fixy Knorra, Wilkinson Sword, Aspirin C, Provident Polska, Squla i Ferrero Polska.
Za to pozostałe wpływy operacyjne firmy skurczyły się z 436,5 do 17,6 tys. zł, a przychody z odsetek - z 297,1 do 29,9 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mullenlowe-mediahub-ubylo-20-proc-wplywow-i-3-mln-zl-zysku,7169495953430657a ##
Działalność operacyjna agencji kosztowała w ub.r. 19,72 mln zł, o 8,2 proc. więcej niż rok wcześniej (18,23 mln zł). Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 12,51 do 13,31 mln zł, na wynagrodzenia - z 4,67 do 5,02 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 883 tys. do 1,09 mln zł. Liczba pracowników spółki w ciągu roku wzrosła z 36 do 37 pracowników.

Strata sprzedażowa MullenLowe Warsaw zmalała z 848,9 do 107,8 tys. zł, operacyjna - z 465,3 do 111,5 tys. zł, a strata netto - z 328,2 do 192,8 tys. zł.
20 proc. udziałów agencji ma koncern Interpublic, a 80 proc., poprzez spółkę zależną, jej menedżerowie Ewa Góralska, Kinga Grzelewska i Robert Winnicki.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021











