MullenLowe Warsaw z kolejną realizacją dla Wilkinson Sword

W ramach najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland) razem z fotografem Wojtkiem Koziarą, odwiedziła europejskie miasta, gdzie szukała #CelebritiesOfStyle. Pomysłodawcą akcji jest agencja MullenLowe Warsaw.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw z kolejną realizacją dla Wilkinson Sword

Oprócz Polski marka Wilkinson Sword i fotograf Wojtek Koziara odwiedzili Czechy i Wegry, w każdym z krajów dwa miasta. Celem tej nietuzinkowej akcji, było uchwycenie różnorodności, wyjątkowości i autentyczności bohaterów i ich stylu w obiektywie fotografa. W ten sposób marka postanowiła świętować styl swoich konsumentów.

Kampania Wilkinson Sword #CelebritiesOfStyle realizowana jest w ramach globalnej strategii: „250 years by your side”. Autorem pomysłu na kampanię jest MullenLowe Warsaw, agencja odpowiada również, za adaptacje kampanii na pozostałych rynkach regionu. Studio produkcyjne BUKUTEAM odpowiadało za materiały zdjęciowe oraz video, produkcję i postprodukcję.

Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów