Jak twierdzi Przemysław Półtorak, digital director w MLW, powołanie nowego zespołu jest „odpowiedzią na zmieniające się wymagania rynkowe oraz potrzebę dalszego rozwoju narzędzi własnych agencji”.
Zmiany w MullenLowe Warsaw
Wraz z utworzeniem nowej struktury Sławomir Słupski awansował na stanowisko senior digital managera (poprzednie stanowisko digital manager), obejmując odpowiedzialność za zarządzanie nowym zespołem oraz koordynację kluczowych projektów digitalowych.
Monika Niamtrakoon awansowała z junior project managerki na stanowisko project managerki i producentki. Kacper Kołat objął stanowisko content managera awansując z junior content managera, wzmacniając możliwości MLW w zakresie zarządzania treścią i jej optymalizacji pod kątem potrzeb klientów oraz trendów rynkowych.

Do zespołu dołączył także Artur Żebrowski, obejmując rolę project managera. Wnosi doświadczenie w zarządzaniu projektami webowymi i digitalowymi, dzięki temu wzmacnia kompetencje technologiczne działu. Do MLW przeszedł z agencji Kamikaze.
Agencja MullenLowe Warsaw pracuje dla takich marek jak Kinder Polska, L’Oréal Paris, MIXA, Garnier oraz Maybelline New York.











