Provident rozpisał przetarg na kompleksową obsługę reklamową kilka tygodni wcześniej, bo z końcem kwietnia br. wygasała dotychczasowa umowa z obsługującą firmę agencją reklamową Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Firma nie podała liczby i nazw uczestniczących w nim agencji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/provident-polska-mikolaj-wojcik-dyrektor-ds-relacji-zewnetrznych-karolina-luczak-rzeczniczk-prasowy,7170741922440833a ##
Do współpracy wybrała agencję MullenLowe Warsaw powierzając jej kompleksową obsługę reklamową w zakresie działań ATL i BTL, konceptów strategicznych i kreatywnych oraz realizacji projektów digitalowych. Agencja ma zajmować się obsługą Provdenta zarówno na rynku polskim, jak i czeskim.
W ostatnich latach, począwszy od 2015 roku obsługą reklamową Providenta zajmowała się agencja Isobar. Za obsługę mediową odpowiada OMD.












