Multi Communications wypromuje marki Opoczno i Cersanit

Do grona klientów Multi Communications dołączyły dwie polskie marki działające w branży wnętrzarskiej. To Opoczno oraz Cersanit, które działają w ramach jednej grupy kapitałowej (Cersanit S.A.).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Multi Communications będzie odpowiadało za prowadzenie działań media relations, realizację projektów specjalnych, współpracę z ekspertami, influencer marketing oraz doradztwo komunikacyjne. Marki wybrały agencję w drodze przetargu.

Projekt prowadzi zespół konsumencki Multi Communications.

Strony nie ujawniają, na jaki czas podpisano umowę.

- Współpraca z markami Opoczno i Cersanit to kolejne projekty Multi Communications, w ramach których naszym zadaniem było stworzenie holistycznych strategii komunikacyjnych.  Cieszymy się, że mogliśmy przy tym połączyć nasze podejście strategiczne oraz kreatywne. W ramach tych współprac możemy także wykorzystywać nasze kompetencje z zakresu komunikacji marek wnętrzarskich, które zostało docenione przez obydwa brandy tak samo jak nasze doświadczenie oraz zrozumienie filozofii marek oraz ich celów - mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"