Multikino, Cinema City i Helios reklamują Święto Kina z tańszymi biletami (wideo)

12 grudnia odbędzie się ogólnopolskie Święto Kina, w którym wezmą udział zarówno największe sieci kinowe (Multikino, Cinema City, Helios, Cinema 3D), jak też kina tradycyjne. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencje Publicity, Platige Image i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach Święta Kina 12 grudnia we wszystkich kinach biorących udział w akcji bilet na film 2D będzie kosztował 11 zł, a na filmy 3D - 14 zł (plus dopłata za okulary). W kinach wielosalowych na przynajmniej jednej sali wyświetlane będą polskie filmy, natomiast w kinach jednosalowych - minimum jedna polska produkcja w ciągu dnia.

Akcja, prowadzona co roku, ma popularyzować oglądanie filmów (także polskich) w kinach.

Kampania reklamująca Święto Kina jest prowadzona w telewizji, internecie, radiu i prasie.

Kreacją spotu zajęła się agencja Publicity (która odpowiada też za koordynację akcji i działania PR), a produkcją - studio Platige Image. Plakat przygotowali Internet House Piotr Trybała i Dawid Ryski, a pozostałe materiały promocyjne - agencja Chacuna. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Kampania jest współfinansowana przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą