W ramach Święta Kina 12 grudnia we wszystkich kinach biorących udział w akcji bilet na film 2D będzie kosztował 11 zł, a na filmy 3D - 14 zł (plus dopłata za okulary). W kinach wielosalowych na przynajmniej jednej sali wyświetlane będą polskie filmy, natomiast w kinach jednosalowych - minimum jedna polska produkcja w ciągu dnia.
Akcja, prowadzona co roku, ma popularyzować oglądanie filmów (także polskich) w kinach.
Kampania reklamująca Święto Kina jest prowadzona w telewizji, internecie, radiu i prasie.
Kreacją spotu zajęła się agencja Publicity (która odpowiada też za koordynację akcji i działania PR), a produkcją - studio Platige Image. Plakat przygotowali Internet House Piotr Trybała i Dawid Ryski, a pozostałe materiały promocyjne - agencja Chacuna. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Kampania jest współfinansowana przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.











