Multikino wprowadza reklamy 3D digital signage

W kinach Multikino pojawią się reklamy 3D digital signage, które będzie można oglądać bez specjalnych okularów. Sieć wprowadza je we współpracy z firmami Animade i Tridelity Display Solution GmbH.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy 3D digital signage będą wyświetlane w holach wybranych kin sieci Multikino. Na specjalnych monitorach 3D pojawią się zarówno trailery filmów, spoty różnych produktów, jak i trójwymiarowe plansze reklamowe. Dzięki autostereoskopowej technologii tych ekranów wszystkie materiały 3D można będzie na nich oglądać bez konieczności zakładania specjalnych okularów. Monitory zostały opracowane i opatentowane przez niemiecką firmę Tridelity Display Solution GmbH, natomiast przy ich wykorzystaniu w swojej sieci Multikino współpracuje z firmą Animade.

Reklamy 3D digital signage zostaną wprowadzone w Multikinie już 9 lipca, w dniu premiery filmu „Shrek 3D”. Jako pierwsze w nowym formacie będą emitowane spoty telewizji „n” prezentujące specjalny pilot dla dzieci chroniący je przed nieodpowiednimi treściami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele