Multimedia Polska znów ostrzega klientów przed próbami wyłudzenia danych

Operator kablowy Multimedia Polska ponownie ostrzega swoich abonentów przed próbami wyłudzenia danych osobowych i pieniędzy metodą „na konkurs”. To drugi w ciągu dziewięciu miesięcy taki apel nadawcy.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Multimedia Polska znów ostrzega klientów przed próbami wyłudzenia danych

Schemat oszustwa jest prosty. Internaucie wyświetla się w pewnym momencie ankieta z logo Multimediów - prośba o wypełnienie w zamian za atrakcyjne nagrody np. Samsung Galaxy czy iPhone. To oszustwo: ankieta ma za zadanie wyłudzić dane i pieniądze.

- Zalecamy natychmiastowe jej opuszczenie.  Multimedia Polska nie jest autorem tej strony i nie prowadzi tego rodzaju akcji - czytamy na stronie operatora.

To kolejny taki apel firmy, podobny skierowała w lipcu 2019 roku. Wówczas schemat wyłudzeń był identyczny.

 

W 2018 roku grupa kapitałowa Multimedia Polska zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 645,93 mln zł. Jej zysk operacyjny zmalał z 92,39 do 49,2 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 1,81 do 66,46 mln zł, głównie wskutek 100,76 mln zł kosztów finansowych. Na koniec 2018 roku miała do spłaty 1,49 mld zł pożyczek i kredytów, kupiła też obligacje za 320 mln zł od swoich dwóch właścicieli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu