Multimedia Polska rusza z telefonią komórkową multiMobile. Korzysta z sieci Plusa

Multimedia Polska rozpoczyna świadczenie usług wirtualnej telefonii komórkowej pod marką multiMobile. Sieć oferuje jeden abonament i wspólny pakiet minut dla telefonii stacjonarnej i komórkowej. Spółka nie ujawnia, jak wielu klientów nowej usługi chce pozyskać.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozbudowy oferty usług telekomunikacyjnych i telewizyjnych. Telefonia komórkowa jest kolejnym produktem, który stanowi doskonałe uzupełnienie naszego portfolio usług - mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.

Rogowski podkreśla, że spółka dotąd nie zdecydowała się na dostarczanie usług mobilnych “z uwagi na mało atrakcyjne propozycje operatorów infrastrukturalnych”. - Obecnie wynegocjowaliśmy bardzo korzystne warunki umowy z Polkomtelem, toteż usługa ta, generując przyzwoitą marżę, stanie się realną częścią naszego biznesu. Liczymy, że nasza konkurencyjna oferta spotka się z zainteresowaniem zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów - dodaje Rogowski.

Innowacyjnym rozwiązaniem oferowanym przez Multimedia Polska jest jeden abonament i wspólny pakiet minut dla telefonii stacjonarnej i komórkowej. Każdy abonent będzie mógł wybrać do 3 kart SIM i wykorzystywać limit połączeń z maksymalnie czterech aparatów (jednego stacjonarnego i trzech komórkowych). Liczba wykorzystywanych kart SIM nie wpłynie na wysokość abonamentu.

Dla klientów korzystających zarówno z telefonii stacjonarnej jak i komórkowej Multimedia Polska przygotowały dwa plany taryfowe: Mobilny 120 (abonament 29 zł) i Mobilny 300 (abonament 39 zł), w ramach których klient będzie miał do dyspozycji odpowiednio 120 lub 300 minut na połączenia stacjonarne i komórkowe.

Operator przygotował również dwa plany taryfowe obejmujące wyłącznie telefonię komórkową: multiMOBILE Start 40 (abonament 8,99 zł) i multiMOBILE Start 80 (abonament 14,99 zł), w ramach których abonenci otrzymują pakiet odpowiednio 40 oraz 80 minut na połączenia do wszystkich sieci krajowych.

grafika

Świadczenie usług telefonii komórkowej przez Multimedia Polska jest możliwe dzięki umowie z Polkomtelem, operatorem sieci Plus, który zapewni operatorowi hurtowy dostęp do sieci mobilnej.

Na razie spółka nie planuje kampanii swojej nowej usługi. Oferta telefonii komórkowej będzie promowana jedynie na stronie sieci oraz w jego biurach obsługi klienta.

Sieć Multimedia Polska na koniec września 2013 r. miała 825,1 tys. abonentów, z czego 285 tys. klientów korzystało z telefonii stacjonarnej operatora. Spółka nie ujawnia, ilu abonentów telefonii komórkowej chce pozyskać do końca roku, ani kiedy zakłada osiągnięcie rentowności przez tę usługę.

Własną telefonię mobilną w modelu MVNO od 2010 roku oferuje także sieć kablowa Inea. Abonentów telefonii komórkowej ma również UPC Polska, ale jest to spadek po przejętej przez spółkę sieci Aster i operator nie sprzedaje telefonii mobilnej nowym klientom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"