Multimedia promują się hasłem 'HollyVOD w Twoim domu'

"HollyVOD w Twoim domu" - pod takim hasłem ruszyła ogólnokrajowakampania reklamowa operatora cyfrowej telewizji kablowej MultimediaPolska, a wraz z nią promocja dla nowych abonentów sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Poprzez hasło "HollyVOD w Twoim domu" operator chce przedewszystkim promować swoją flagową usługę, czyli cyfrową telewizjękablową z funkcjonalnością wideo na żądanie (VoD), którą oferujejako jedyny operator kablowy w Polsce.

Kampania obecna jest na antenie ogólnopolskich telewizji, stacjiradiowych i internetu. Dodatkowo reklamy pojawią się na autobusachi tramwajach w 26 miastach i na wielkoformatowych siatkach.Zaplanowane są także działania BTL (akcje promocyjne i ulotki) orazmarketing bezpośredni.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Demo EffectiveLaunching, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemuPanmedia Western.

Kampanii towarzyszy promocja skierowana do nowych abonentówMultimedia Polska. W jej ramach przez trzy miesiące mogą onioglądać cztery cyfrowe pakiety operatora (Basic, Kids, Film iAdult) za połowę ceny (29 zł), przez ten sam okres mieć dostęp dopakietu HD z czterema stacjami za darmo i obejrzeć dwa filmy wramach usługi VoD, także bez opłat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"