Kampania: Autyzm wprowadza w błąd Agencja: PZL Produkt/klient: Fundacja Synapsis Nagrody w KTR 2012: Grand Prix, złoto w kategorii active advertisingu i active PR Opis Aby zwiększyć świadomość autyzmu, wykorzystano plotkę. W tajemnicy przeprowadzono akcję, w której aktor Bartek Topa odegrał osobę z autyzmem (w telewizji śniadaniowej oraz w miejscach publicznych). Media szumiały od domysłów na temat problemów aktora. Kiedy ujawniono prawdę, było już spore audytorium, które usłyszało o autyzmie.
Autorzy: copywriter: Weronika Majchrzak, Tomek Goldbaum-Wlaziński Fundacja Synapsis: Łukasz Kościuczuk, Olga Świeża, Joanna Grochowska reżyser: Tomek Goldbaum- Wlaziński aktor: Bartek Topa operator: Jakub Giza dom produkcyjny: Papaya Films, Chimney Pot agencja mediowa: Maxus
Kampania: Imieniny - stan ducha Agencja: Brain Produkt/klient: konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim Nagrody w KTR 2012: złoto w kategoriach kampania i reklama filmowa Przeczytaj więcej o tej kampanii

Kampania: Życie to nie Facebook Agencja: Saatchi & Saatchi Produkt/klient: Polski Czerwony Krzyż - profilaktyka HIV Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii kampania, brąz w kategoriach reklama filmowa, po dwa brązy w kategoriach active advertising i media interaktywne Przeczytaj więcej o tej kampanii
Kampania: Pozbądź się niechcianych włosów Agencja: DDB Warszawa Produkt/klient: Philips Grooming / Philips Polska Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii reklama filmowa
Kampania: „Zabaweczka” - internet w ofercie smartfonowej Plusa Agencja: PZL Produkt/klient: Plus/Polkomtel Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii reklama filmowa Przeczytaj więcej o tej kampanii
Kampania: Daj mi A Agencja: www.nienaltowski.com Produkt/klient: gitary T. Burton Nagroda w KTR 2012: złoto w kategorii reklama radiowa

Kampania: Natanek Batmanek: nieemitowana reklama Agencja: Pride&Glory Interactive Produkt/klient: Tesco Polska Nagrody w KTR 2012: złoto i dwa brązy w kategorii media interaktywne, srebro w kategoriach reklama filmowa i active advertising
Kampania: Sztuka, której nikt nie widział Agencja: DDB Warszawa Produkt/klient: Fundacja Audiodeskrypcja - promocja audiodeskrypcji w Polsce Nagroda w KTR 2012: złoto w kategorii active advertising
Kampania: Rozkład Jazdy McDonald’s Agencja: DDB Warszawa Produkt/klient: Restauracja McDonald's na Dworcu Centralnym w Warszawie Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii reklama outdoorowa, srebro w kategorii active advertising Przeczytaj więcej o tej kampanii
Kampania: „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” - zwiastun Agencja: Platige Image Produkt/klient: CD Projekt RED Nagrody w KTR 2012: złoto w kategoriach warsztat film/radio i ilustracja

Kampania: Historie ubrań (tory, rzeka) Agencja: Leo Burnett Warszawa Produkt/klient: Dreft / Procter & Gamble Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii reklama prasowa
Kampania: Bluzeczka Agencja: Euro RSCG Warsaw Produkt/klient: Woolite / Reckitt Benckiser Nagrody w KTR 2012: złoto w kategoriach reklama outdoorowa i active advertising

Kampania: Rozejrzyj się! Agencja: Y&R Brands Produkt/klient: Fundacja Itaka Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii creative mobile
Projekt: nowa identyfikacja Heyah Agencja: G7 Produkt/klient: Heyah / Polska Telefonia Cyfrowa Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii design Przeczytaj więcej o tym rebrandingu
Projekt: plakat Guimarães Jazz 2011 Autor: Aleksandra Niepsuj Produkt/klient: Centro Cultural Vila Flor Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii ilustracja

Projekt: komiks-antologia „Kłosy między kartkami” Autor: Malwina Konopacka Produkt/klient: Gmina Wyznaniowa Żydowska w Warszawie Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii ilustracja
Projekt: portfolio Autor: Ania Goszczyńska Nagrody w KTR 2012: złoto w kategorii ilustracja











