Jeśli Polacy zagrają w finale mundialu w Rosji, TVP będzie sprzedawać spoty po 500 tys. zł

Od połowy kwietnia Biuro Reklamy TVP rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego przy transmisjach meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji. Ceny reklam przy spotkaniach z udziałem polskiej reprezentacji w fazie grupowej wynoszą od 95 do 395 tys. zł. Jeżeli Polacy dojdą do finału - cena za 30 sek. spot wzrośnie do 498,6 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Biuro Reklamy TVP sprzedaż reklam i pakietów sponsorskich rozpoczęło 7 marca, ale obecnie mają do niej prawo jedynie oficjalni sponsorzy mundialu. W najbliższy poniedziałek pozostali reklamodawcy będą mogli rozpocząć zakup pakietów sponsorskich. Z kolei sprzedaż czasu antenowego dla wszystkich zainteresowanych rozpocznie się 16 kwietnia.

W fazie grupowej przy meczach z udziałem Polaków (19, 24 i 28 czerwca) koszt spotu o długości 30 sekund wynosi od 95 tys. zł do 395 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.).

Najwięcej kosztuje reklama przy spotkaniu Polski z Kolumbią, 24 czerwca - ceny wynoszą od 103,5 do 395 tys. zł.

Przy meczu Polaków z Senegalczykami (19 czerwca) reklamodawcy zapłacą od 115,5 do  307 tys. zł, a przy meczu Polska - Japonia (28 czerwca): od 95 do 271,5 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-grupa-w-mistrzostwach-swiata-2018-przeciwnicy-to-senegal-kolumbia-i-japonia-kiedy-zagra ##

Na ponad 100 tys. zł wyceniono spoty przy spotkaniach kilku innych reprezentacji piłkarskich: Portugalia-Hiszpania (15 czerwca) - 108,4 tys. zł, Argentyna-Chorwacja (21 czerwca) i Niemcy-Szwecja (23 czerwca) -  po 106,2 tys. zł, Brazylia-Szwajcaria (17 czerwca) - 103,5 tys. zł.

Jeżeli polscy piłkarze wyjdą z fazy grupowej, ceny reklam znacznie wzrosną. Za spoty przy transmisjach z 1/8 finału z udziałem Polski trzeba będzie zapłacić od 107,1 do 428 tys. zł. Emisja reklamy w ćwierćfinale z Polakami to wydatek rzędu od 113,2 do 461,3 tys. zł, a jeśli trafią do półfinału - ceny wzrosną do przedziału: 125,4 - 498,6 tys. zł. Takie same stawki będą obowiązywać, gdy polski zespół zagra w finale.

Zdecydowanie taniej będzie, jeżeli polska reprezentacja piłkarska nie wyjdzie z fazy grupowej. Najdroższa reklama w ćwierćfinale kosztować będzie 111,6 tys. zł, w półfinale – 191,9 tys. zł a w finale – do 188,8 tys. zł

BR TVP przygotowało też specjalne pakiety sponsorskie. Oto oferta obejmująca TVP1 i TVP2:

Sponsoring fazy grupowej i pucharowej (14 czerwca-15 lipca): 64 spotkania, łącznie 640 wskazań sponsorskich – 6 048 446 zł;sponsoring fazy grupowej (14-28 czerwca): 48 spotkań, łącznie 480 wskazań sponsorskich, 4 023 269 zł;sponsoring fazy pucharowej (29 czerwca – 15 lipca): 16 spotkań, 160 wskazań sponsorskich, 2 025 177 złsponsoring pakietu (19-28 czerwca): 3 mecze reprezentacji Polski w fazie grupowej, 30 wskazań sponsorskich, 1 192 210 zł.

Telewizja Polska będzie transmitowała na żywo wszystkie 64 mecze w TVP1, TVP2, TVP Sport, na sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej. Mundial rozpoczyna się 14 czerwca i potrwa do 15 lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji