Murator promuje swoje magazyny wnętrzarskie

Wydawnictwo Murator SA rozpoczęło telewizyjną kampanię lutowych wydań swoich dwóch magazynów wnętrzarskich "M jak mieszkanie" i "Moje Mieszkanie".

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

14 stycznia br. ruszyła kampania lutowego numeru miesięcznika "M jak mieszkanie", która potrwa przez tydzień. Obejmuje ona kanały TVN, TVN 24, TVN Style, Polsat, Polsat 2 i TV 4. Natomiast w okresie od 21 do 28 stycznia br. promowane będzie lutowe wydanie "Mojego Mieszkania". Kampania pisma realizowana będzie w TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 24, TVN Style, Polsacie, Polsacie 2 i TV 4.

grafika

 

Kreację spotów wykorzystanych w obu kampaniach przygotowała agencja Avantgarde Productions na postawie pomysłu działu marketingu Muratora, a media zaplanował Starcom.  

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online