Murator zmienia kompetencje szefów marketingu

Murator zmienił zakres obowiązków szefów marketingu. Irena Walczak objęła kierownictwo nad tytułami wnętrzarskimi, natomiast Michał Bąk będzie zajmował się imprezami targowymi Murator Expo.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Irena Walczak, dotychczas zajmująca stanowisko dyrektora marketingu działu budowa, będzie teraz kierować także działem wnętrza. Będzie tym samym odpowiadać za większość magazynów wydawnictwa w segmencie budowlano-wnętrzarskim („Murator”, Architektura-murator”, „M jak mieszkanie”, „Moje mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”) oraz za miesięcznik „M jak mama”.

Z kolei Michał Bąk, który od lipca 2012 roku łączył obowiązki dyrektora marketingu sport, hobby, wypoczynek oraz dyrektora marketingu wnętrza, skupi się na kierowaniu pierwszym z obszarów. Jednocześnie będzie odpowiadał za tematyczne imprezy targowe, związane z turystyką, których organizatorem jest Murator Expo.

Alicja Strzelczak, która odpowiadała do tej pory wyłącznie za działania marketingowe miesięcznika „M jak mama”, będzie wspierać także pozostałe tytuły wydawnictwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"