Muzeum Fryderka Chopina z kampanią promocyjną (wideo)

Pod hasłem "Twoje spotkanie z Chopinem!" ruszyła kampania promocyjna Muzeum Fryderyka Chopina.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Muzeum Fryderka Chopina z kampanią promocyjną (wideo)

Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie, ponownie otwarte dla zwiedzających po długim czasie pandemicznego zamknięcia rozpoczęło kampanię promocyjną , zachęcającą do odwiedzenia.

Do Muzeum zaprasza animacja przygotowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production. Materiał został opracowany w technice 2d z elementami 3d, z wykorzystaniem zdjęć wnętrz oraz najważniejszych obiektów placówki, tj.:  przedmiotów osobistych, czy ostatniego fortepianu, który należał do artysty.

Kampania jest prowadzona w internecie, na ekranach miejskich w centrum Warszawy należących do sieci Screen Network, a także na kanałach social media Muzeum Chopina oraz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.

Na zwiedzających czekają w Muzeum m.in. wystawa czasowa „Widzę muzykę”, dwa pokazy specjalne (Rękopis Chopina oraz pokaz konserwatorski), jak również codzienne oprowadzania czy weekendowe recitale fortepianowe.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"