Muzeum Narodowe w Krakowie wyda 1,3 mln zł na kampanię

Muzeum Narodowe w Krakowie planuje kampanię promocyjną Pawilonu Józefa Czapskiego. Zrealizuje ją firma Jero, a budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 1,3 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Muzeum Narodowe w Krakowie wyda 1,3 mln zł na kampanię
fot. materiały prasowe

W przeprowadzonym przez Muzeum Narodowe przetargu dotyczącym kampanii łącznie brało udział 10 firm. Zwyciężyła spółka Jero z Warszawy.

Do jej zadań należy opracowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej i działań public relations, realizacja tych działań oraz przygotowanie i przeprowadzenie imprezy otwarcia obiektu. Otwarcie pawilonu Józefa Czapskiego zaplanowane na wiosnę br.

Budżet kampanii wynosi 1,3 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"