Muzo.pl - aplikacja muzyczna z milionem piosenek od ipli

Zarządzająca iplą firma Redefine udostępniła aplikację Muzo, która pozwala słuchać około miliona piosenek. Za darmo - przez 20 godzin w ciągu miesiąca, a bez ograniczeń - za 9,9 lub 19,9 zł miesięcznie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Aplikację Muzo można bezpłatnie pobrać z serwisu muzo.pl. Piosenek słucha się w niej w formie streamingu online, bez pobierania ich na dysk. Baza aplikacji obejmuje około milion utworów - zarówno polskich, i jak i zagranicznych wykonawców - z oferty największych wytwórni (Sony Music, Universal Music) oraz niezależnych wydawców (m.in. Prosto i My Music) dystrybuowanych przez firmę Propolis Media.

Redefine prowadzi rozmowy z innymi wytwórniami, takimi jak EMI Music, Warner Music czy Orchard. W efekcie zasoby Muzo do końca roku mają się zwiększyć do 5 milionów piosenek.

grafika

Dostęp do piosenek w Muzo jest oferowany w ramach trzech pakietów: darmowego oraz dwóch płatnych. - Uważamy, że internauci muszą poznać, na czym polega proponowany przez nas sposób konsumpcji muzyki: nie trzeba pobierać i kopiować plików ani kupować nośników czy osobnych ścieżek audio, za to w dowolnym czasie można mieć legalny i pełny dostęp do gigantycznej bazy muzyki - uzasadnia Jarosław Rawicki, szef Muzo. 

W Muzo obowiązuje podział bazy utworów ze względu na podobnych wykonawców. Aplikacja umożliwia wyszukiwanie artystów i piosenek, tworzenie własnych playlist i dzielenie się nimi ze znajomymi. Propozycje playlist - zgodne z tradycyjnymi gatunkami muzycznymi - znajdują się w zakładce „radio”.

Muzo można zintegrować ze swoim kontem na Facebooku: logować się tymi samymi danymi, a potem polecać znajomym utwory, albumy i playlisty. W planach jest dalsze rozwijanie funkcji społecznościowych aplikacji i integrowanie jej z innymi serwisami zewnętrznymi.

Aplikacja jest dostępna na komputerach z systemem Windows oraz telefonach z systemem Android (w przygotowaniu wersja na iOS). Mobilne Muzo - dostępne tylko dla użytkowników płacących 19,90 zł miesięcznie - pozwala pobierać dowolnie dużo piosenek do pamięci telefonu, a potem słuchać ich w trybie offline, nie ponosząc kosztów transferu danych z internetu.

grafika

Przedstawiciele Redefine nie ujawniają, ile firma zainwestowała w Muzo, ilu użytkowników chce pozyskać dla aplikacji w ciągu roku ani kiedy ma ona stać się rentowna. Wiadomo natomiast, że źródłami przychodów mają być zarówno opłaty od użytkowników, jak też reklamy.

Wprowadzenie Muzo będą wspierać działania promocyjne prowadzone przez Redefine we współpracy z Cyfrowym Polsatem, telewizją Polsat i Polkomtelem (wszystkie te firmy należą do holdingu Zygmunta Solorza-Żaka). I tak dla abonentów Cyfrowego Polsatu przygotowano specjalne oferty promocyjne obejmujące pakiet muzo+. Muzo będzie też serwisem partnerskim dla emitowanego w Polsacie show „Must Be The Music. Tylko Muzyka” oraz dla należącego do Polkomtela serwisu Muzodajnia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji