Milion utworów muzycznych w bibliotece TikToka

Platforma społecznościowa TikTok wprowadza globalną bibliotekę muzyczną z ponad milionem utworów z całego świata. Zbiór ma na celu ułatwić markom znalezienie muzyki, która wzbogaci ich treści, umożliwi zwiększenie zasięgów i  pomoże kreować kolejne trendy na platformie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

TikTok ogłasza wprowadzenie Commercial Music Library (CML), globalnej biblioteki muzycznej zawierającej ponad milion utworów wschodzących oraz dobrze znanych artystów.

W ramach Commercial Music Library ogłoszony został Artist Impact Program, dzięki któremu na platformie znajdą się utwory światowych wykonawców, takich jak Ciara czy Akon. Artyści  otrzymają w ten sposób kolejne źródło dochodu i pieniądze z budżetów reklamowych firm, które wykorzystają ich utwór w swoim wideo na TikToku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polscy-internauci-dwie-godziny-dluzej-na-tiktoku-niz-facebooku-wykop-i-blogspot-ze-spadkami ##

Kilkanaście umów dystrybucyjnych

TikTok w toku prac nad zbiorem podpisał umowy dystrybucyjne z kilkunastoma partnerami.  Biblioteka muzyki komercyjnej składa się z globalnej sieci dystrybutorów, wytwórni i wydawców, które połączą artystów z całego świata z markami.

W program zaangażowały się podmioty, takie jak: 411 Music Group, Amadeus Code, Inc, Amuse Inc, Believe, Blowout Inc, Create Music Group, Danal Entertainment Co, Ltd, DistroKid, Downtown Artist & Label Services, Epidemic Sound, Falcon Music, Fuse Adventures in Audio, Heavy Duty, JK Records, Mound Media Inc, Music & New Co., Ltd., PT Musica, Score a Score, Songtradr, Stem Disintermedia, SoundOn, Sub Pop, Thematic Music, Two AM Music Global i Vydia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maria-jeleniewska-gwiazda-tiktok-ile-zarabia-trzy-mieszkania-hiszpania-za-ile-gdzie-kupic ##

- Chcemy wykorzystywać szybkość i skalę cyfrowej reklamy cyfrowej i krótkich form wideo. Naszym celem jest zapewnienie markom rozbudowanej biblioteki muzyki, którą będą mogły wykorzystywać w swoich treściach, jednocześnie otwierając nowe źródła przychodów dla artystów. Chcemy sprawić, by TikTok był miejscem, w którym każdy może znaleźć szansę na dalszy rozwój i mamy nadzieję, że nasze solidne zasoby muzyczne pomogą w tym przedsięwzięciu - komentuje  Bryan Cosgrove, dyrektor ds. muzyki komercyjnej i licencji kreatywnych w TikTok.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"