„Na dobre i na złe” z 5,3 mln widzów pokonało konkurencję. 45,1 mln zł z reklam

Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” oglądało średnio 5,27 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 45,08 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Na dobre i na złe” z 5,3 mln widzów pokonało konkurencję. 45,1 mln zł z reklam
„Na dobre i na złe”, fot TVP

„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.40, w okresie od 3 września 2014 roku do 10 czerwca 2015 roku. Średnia widownia właśnie zakończonego sezonu wyniosła 5,27 mln osób, co przełożyło się na 32,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 25,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Trzy topowe odcinki „Na dobre i na złe”

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek serialu, pokazany 28 stycznia br. Zgromadził on przed telewizorami 5,86 mln oglądających.

W paśmie nadawania swojego serialowego hitu Dwójka była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajęła TVP1, która emitowała wtedy filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i osiągała już tylko 9,86 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne i „Top Chef”; 9 proc.), a czwarty - TVN („Ugotowani”; 6,67 proc.). Także wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, TVP1 i TVN.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w analizowanym okresie wyniosły 45,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/6-6-mln-widzow-m-jak-milosc-konkurencja-tvp2-bez-szans ##

„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku. Nowe odcinki widzowie stacji zobaczą po wakacjach.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji