We wrześniu br. Facebook miał 12,6 mln polskich zarejestrowanych użytkowników - wynika z danych platformy reklamowej Catvertiser.com. W tej grupie 6 mln stanowili mężczyźni, a 6,6 mln - kobiety.
Prawie trzy czwarte polskich użytkowników portalu to osoby mające 13-34 lat. Odwiedzających w wieku 13-18 lat było we wrześniu 2,6 mln (20,6 proc. ogółu), tych w wieku 19-24 lat - 3 mln (23,8 proc.), a tych mających 25-34 lat - 3,8 mln (14,3 proc.). Przy czym w skali miesiąca przybyło starszych użytkowników.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-w-polsce-facebook-for-every-phone-przed-sercem-i-rozumem-oraz-play-raport-za-wrzesien-2014 ##
Ponieważ starszych odwiedzających jest mniej, droższe jest dotarcie do nich z reklamami. Stawki za targetowane reklamy rosną wraz z wiekiem odbiorców przy każdym modelu sprzedaży (CPC, CPA, CPM), przy czym dla najstarszej grupy wiekowej (65 lat i więcej) są nieco niższe niż dla grup 35-64 lat.












