Jedenasty sezon „Na ratunek 112” na antenie Polsatu pokazywany był w dni powszednie o godz. 16.30, w okresie od 30 sierpnia do 23 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków paradokumentu wyniosła 799 tys. osób, co przełożyło się na 9,76 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię w analizowanym okresie, wynoszącą 1,09 mln oglądających, zgromadził odcinek z 23 listopada br.

Polsat w paśmie nadawania „Na ratunek 112” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 14,63 proc., nadająca w tym czasie gł. „Familiadę”. Druga była TVP1 (9,20 proc.; gł. serial „Przysięga”), a czwarty - TVN (6,98 proc.; gł. „Kuchenne rewolucje”).
Również wśród widzów w grupie 16-49 Polsat był stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 23,58 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tajemnice-milosci-tvn-nowy-serial-ogladalnosc-3-tygodnie,7170114463766145a ##
„Na ratunek 112” to docu-soap, opowiadający o pracy dyspozytorów Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Producentem paradokumentu jest (dawniej Tako Media - 60 proc. udziału firmy zakupiła Telewizja Polsat).











