Nadchodzi Bar 5

W piątej edycji Bar-u wystąpią dzieci znanych osób

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami we wrześniu na antenie telewizji Polsat pojawi się już piąta edycja reality show Bar. Kilka dni temu rozpoczął się casting do programu, który przebiega pod hasłem 'Stań oko w oko z vipem'.

Jak się dowiedzieliśmy tym razem w "Barze" pojawią się dzieci osób popularnych w Polsce. Polsat nie zdradza kto to będzie, gdyż "prowadzono są jeszcze ostatnie rozmowy".

Program, który podobnie jak poprzednie edycje przygotowuje wrocławska Grupa ATM, poprowadzi Krzysztof Ibisz. Przypomnijmy, ze 14 czerwca zakończyła się czwarta edycja tego reality show. Program, w którym do wygrania była sztaba złota, miał najsłabsze wyniki z dotychczasowych czterech edycji - wynika z danych AGB Polska.

Premierowe wydanie programu o 20.00 oglądało średnio 2 608 879 widzów, przy udziale w rynku 17,51%. Dla porównania najlepszą, poprzednią edycję oglądało średnio 3 413 808 widzów (udział w rynku 21,2%). Drugie miejsce w historii zajmuje pierwsza edycja programu (średnia oglądalność 2 909 565 - udział w rynku 19,36%). Trzecie miejsce zajęła druga edycja programu, której średnia oglądalność wyniosła 3 092 453 (udział w rynku 18,81%).

Jednak jak podkreślają przedstawiciele Polsatu, "Bar" nie był skierowany do wszystkich widzów a tylko do grupy 16-49 czyli najatrakcyjniejszej dla reklamodawców: I tutaj program niezłe wyniki, udział w rynku wyniósł 22,21%. Lepsza była tylko trzecia edycja programu z udziałem 25,63%. Dla porównania Bar 1 miał 21,95% a Bar 2 - 21,20%.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech