Nadchodzi Festiwal Plakatu Reklamowego

'Społeczna akceptacja rozwoju energetyki atomowej w Polsce" to temat konkursu Izby Gospodarczaej Reklamy Zewnętrznej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej w Polsce ogłasza konkurs na szerokoformatowy plakat reklamowy, którego tematem jest „Społeczna akceptacja rozwoju energetyki atomowej w Polsce”.

Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie autorskiego plakatu, który może być wykorzystany w kampanii na rzecz społecznej akceptacji rozwoju energetyki atomowej w Polsce, a w konsekwencji zgody na budowę w przyszłości elektrowni jądrowej w naszym kraju.

Opis tematu konkursu:

Pogłębiający się kryzys paliwowo-energetyczny oraz prognozy wzrostu zapotrzebowania na energię elektryczną spowodowały światową dyskusję na temat powrotu do większego wykorzystania w przyszłości energii atomowej. Na świecie czynne są 442 atomowe reaktory energetyczne. Aktualnie budowane są nowe reaktory w Finlandii i Francji i przygotowywane kolejne projekty na Słowacji, na Litwie i w Słowenii. Na świecie rośnie akceptacja społeczna dla energetyki atomowej. Uznana za tanią, bezpieczną i przyjazną środowisku naturalnemu energia atomowa nie cieszy się w Polsce wystarczającą społeczną aprobatą. Tymczasem pomyślna realizacja programu atomowego w Polsce, w kraju, któremu trudno będzie sprostać wyzwaniom ekologicznym wynikającym z faktu wytwarzania energii elektrycznej głównie z węgla, jest warunkiem wzrostu tempa rozwoju gospodarczego kraju.

Jak zmienić nastawienie polskiego społeczeństwa do energetyki atomowej? Jak uzyskać powszechne poparcie dla realizacji programu energetyki atomowej w Polsce?

Konkurs jest otwarty. Mogą w nim wziąć udział zarówno profesjonalni plastycy i graficy reklamowi, jak i absolwenci oraz studenci wyższych szkół plastycznych. Prace oceniać będzie jedenastoosobowe jury. Przyznane zostaną trzy nagrody (I – 12.000,00 zł, II – 8.000,00 zł, III – 6.000,00 zł) oraz wyróżnienia (w łącznej kwocie 4.000,00 zł). Fundatorem nagród i wyróżnień w konkursie jest Polski Komitet Energii Elektrycznej. Nagrodzone plakaty będą wykorzystane w ewentualnych kampaniach ogólnopolskich.

Projekty plakatów na konkurs można przysyłać pod adresem Izby do 10 marca 2006 roku. Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej Izby: www.igrz.org.pl

Wystawę wybranych prac konkursowych można będzie oglądać w czasie I Festiwalu Plakatu Reklamowego Kraków – Barbakan 2006, który trwać będzie od 27 kwietnia do 14 maja bieżącego roku. Uroczyste ogłoszenie zwycięzcy konkursu i innych nagrodzonych odbędzie się 11 maja 2006 roku podczas uroczystej festiwalowej gali w Krakowie.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, która w tym roku organizuje pierwszy raz Festiwal Plakatu Reklamowego, planuje podczas tej imprezy także inne wystawy przeglądowe, między innymi we współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych i Klubem Twórców Reklamy, jak również konferencję poświęconą kreacji plakatów reklamowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"