Nadciąga Wielkie Grillowanie

Aż cztery miesiące potrwa największa kampania produktowa przypraw grillowych Kamis

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmie zarówno mieszanki przyprawowe jak i dodatki smakowe - musztardy, marynaty i octy. Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku marki Kamis jako znakomitych jakościowo przypraw i musztard, niezbędnych w każdym grillowaniu. Akcja "Nadciąga wielkie grillowanie" prowadzona jest z sukcesem od ośmiu lat. Na ten sezon letni, po raz pierwszy dla wielbicieli przysmaków grillowych, przygotowano specjalne zestawy promocyjne przypraw Kamis - w atrakcyjnych cenach i z atrakcyjnymi upominkami.

Kampania promocyjno - reklamowa prowadzona będzie w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej min. Elle, Naj, Olivia, Gala, Pani Domu, w których ukażą się specjalne dodatki poświęcone grillowaniu z produktami Kamis oraz w mediach regionalnych. Wsparciem standardowych działań reklamowych będę akcje skierowane bezpośrednio do konsumentów - konkursy w stacjach radiowych i w dziennikach lokalnych oraz atrakcyjne promocje. W ponad stu punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju będzie można kupić specjalne zestawy grillowe Kamis. Tradycyjne przyprawy będą sprzedawane w promocyjnych pakietach z atrakcyjnymi upominkami w postaci rusztu do ryby lub łyżeczek do musztardy. Portfolio produktów grilllowych Kamis obejmuje aż 26 produktów, w tym mieszanki przyprawowe, zioła, marynaty, musztardy i octy. Nowością są marynaty w płynie oraz przygotowane specjalnie na ten sezon grillowy - pieprze i czosnki smakowe, a także tzw. przyprawy specjalistyczne m.in. owoce jałowca.

Materiały POS Nadciąga Wielkie Grillowanie przygotowała agencja Demo, media zaplanowała agencja MediaCom.

Firma Kamis - Przyprawy S.A. jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku przypraw, również przypraw niezbędnych do grillowania. Według badań MEMRB z 2003 r. Kamis zajmuje pierwsze miejsce na rynku przypraw do grilla, pod względem ilościowym - 43 proc. (Prymat 10,7 proc; Kotanyi 8,2 proc; Ziołopex 7,2 proc.) oraz wartościowym - 61 proc. (Kotanyi 9 proc; Prymat 6 proc; Ziołopex i Vegeta Grill po 3 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online